Rekommendationer

Ansikts Massage för rynkor och för elasticiteten.

Att slå med fingertoppar på ansikte hjälper att stimulera cirkulationen och förstärker den svaga vävnaden och icke elastics hud.
För att hjälpa på tråden, du kan bara slå huden väldig lätt med fingertoppar på pannan kinderna under ögonen näsan och hakan.
Alternativ terapi för att förstärka din hud i ansikte.

Isvitar terapi det är bra alternativ om man vill förstärka musklerna på ansikte. Det enda du måste göra är att ta is vitar i en tyg snurra den så att allting är fast och vidare till din hud med små rörelse ungefer 10 min.

Emotionel och stark hud

Det är inte nytt att på grund av hur vi mår, kan man se på huden hur vi mår ansiktet är det första man ser, vi också vet att när mäniskor och det spelar ingen rol varifrån den kommer, situationer som man går, vi kan säga kris i livet, sorg, lesen, etc, det sin i ansiktet. Darför det är så på det viset kan man se när en person går i genon svara situationer det är vara att se deras ansikte för att förstå hur den mår och att veta att något är fel. För hur mycke man vill unvika själen visar sin sorg i människa allt har ett samvand i oss själva, när kroppen, tjärnan, och själen går inte hand i hand det är då som är extra viktig attstress, arg, ångest är en av orsaken att huden blir slapp det tillkommer också att ansikte formasig hur vi mår och känner.

En mun som är bister till excempel den kommer blir så för att man har varit spen och tryckt hard skecken och tryck på läparna intensiv och ofta för rädsla eller ånges.

Svarta ringar under ögonen tillkommer på grund av under näring och dålig cirkulation som kan vara relaterad med en längre period har samlatsig känslor återigen situationer som popekar hur vi mår

Kroppen har varit länge spen och dålig överföring av näring och i sin tur tillkommer dålig funtioner i viktiga organener som njurar och lever.
En och mest viktigaterapi för att kunna få en bra hälsa och en fin hud…
Det är att vara glad positiv ha lust, när någon är lung är fri inom sig själ och själen käns glad, då får man energi, hitta det lila extra som idéer, tankar, som gör dig glad i sin tur huden mår mycke betre.
Darför rekommenderar detta att läsa saker som hjälper emotionel och varför inte aktiviteter son att träna, och börja lera skänna sig själv utanför och inifrån, för att kunna förstå sig det man behöver y sin själ Till excempel meditacion är också en instrument för att hjälpa en att ha en fin hud.

KROPPEN TJÄRNAN SJÄLEN EN TRIANGEL DÄR SKAPAR BALANS

Tränig

Dieten är en viktig konvination med en träning på det viset cetter man igång hjärtat med en betre cirkulation som det är bra till var hälsa, då kan välja träna simning , skore, spinning, yoga och meditacion det är bra alternativ för att hålla en bra funtion i var årganism.

Träning till vår ansikte

Mädan man har gjord sin vanliga träning till sin kropp varge dag eller varanan dag lägg till en träning till för din ansikte detta kommer att hjälpa musklerna från ansikte och man får me späns och fashet.

Här får ni några tips gör detta som en rutin i ditt vardarliga liv och för din ansikte.

1 Rönger ditt hud väldig bra och innan du ska börja fukta den och massera in ett dag creme urdentlig.

2 Nu stäl dig framför spegel, och öppna munnen så stor som möjlig och uttala alla vocaler långsam och lysna på ljudet repertere detta 5 gånger och när du lisnar på ljudet i slutet av träningen stå still och blunda och njut av tysnad. Det du gör i den stunden är att tränna musklerna men fyller din inre jag av stillhet. Ansikte får sin träning presis som när du trännar för att få en fast rumpa, gör du så enkel med att repetera vokalerna

3 Där efter fylt dinna kinder med luft eller tryck med små rörelse med dina finger tåpar, glöm inte med små rörelse runt i ansikte och försiktig.

4 Lägg ring fingret, pekfingret och vissfinger ovanför pannan och gör rörelsen upp och ner i pannan och tryck försiktig från mitten i pannan och ut till tinningen med dina finger.Uprepa 5 gånger och efter lägg dina fingrar under dinna ögon bryn och gör rörelsen upp och när uprepe detta 5 gånger. Hoppas hjälper detta er för en friskare hud och en betre hälsa.

Lära sig att stänga av att vila

Och för att avsluta, inte mindre en bra stuns för sig själv, man måste sova sinna timmar och inte jobba när man är mest trött. För att om du inte vilar din hud visar på en gång att du har inte villat bra Darfär ska du dricka ett varm kopp te med kardemumma och anis på kvällen innan lägg dags en timme innan så din kropp hinner gå på toaleten och din vila blir inte står.

Mjölken, legersig vid kannalen av tarmarna på det viset formar stora flinger som med tiden låter inte att näringen överförs på ett bra sett till kroppen det gör att velegningar eller skrep som samlas på tarmarna, toxinas, då var blod omlop försämrar och vår hud också.Gluten är inte bra heller undvik gluten det är inte vara gluten allergiker som ska inte ätta alla andra också.

Mat som måste tås i var diet alla grönsaker rika i enzimer, näring, mineraler och antioxidanter. Dem är viktiga på det viset överför till var celler viktiga emne och vi får betre elasticitet och fashet till var hud.

Undvik försämring ta vegetalisk mjölk, konfleks gluten fria, frön dem är väldig bra för att ge näring till var hud, fisken är rik i goda oljer och ger näring och säkra till var hud.

Alger espirulina, kolagen, sött mandell, nötter, avokado, sesam frön , oliv olja, honung från by, aloe vera saft mat som inehåller vitaminC etc. glöm inte eran inmunsystem om man inte har en bra inmunförsvar kropen blir svag, tillkommer en del problem och så fort man får något problem inre kropp försvagar var hud.